Print SmallNormalLarge EnglishGreek

Social Media and Digital Marketing

 

Ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής

 

14 μέχρι 30 Ιουνίου 2021 

 

18:00 μέχρι 21:15*

 

*συμπεριλαμβάνεται 1 διάλειμμα με καφέ/τσάι

 

 

Διάρκεια κατάρτισης

 

15 ώρες

 

 

Γλώσσα διδασκαλίας

 

Ελληνική

 

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

American College, Λεωφ. Ομήρου 3, 1097 Λευκωσία

 

 

Σε ποιούς απευθύνεται

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη, στελέχη μάρκετινγκ, στελέχη πωλήσεων, στελέχη δημοσίων σχέσεων, στελέχη που ασχολούνται με την διαχείριση εταιρικών ιστοσελίδων.

 

 

Στόχοι

 

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

 

1. Αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές του Digital Marketing και των Social Media

2. Αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ του παραδοσιακού και του Digital Marketing

3. Αναγνωρίζουν τα οφέλη που πιθανόν να προκύψουν για την εταιρεία τους από την εφαρμογή μίας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής digital marketing 

4. Εφαρμόζουν τις βασικές αρχές σχεδιασμού μίας στρατηγικής   digital marketing

5. Σχεδιάζουν και εφαρμόζουν την στρατηγική του digital marketing με τις ανάγκες της δικής τους επιχείρησης

6. Αναπτύσσουν ένα καλά δομημένο προϋπολογισμό για την εξασφάλιση θετικών αποτελεσμάτων

7. Επιλέγουν τα βασικά ψηφιακά κανάλια (digital channels)

8. Παρακολουθούν την εφαρμογή της στρατηγικής και να μπορούν να προβαίνουν στις αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις

9. Αξιολογούν τα αποτελέσματα της εφαρμογής της στρατηγικής τους

10. Υιοθετούν μια σφαιρική και ολιστική αντίληψη για υλοποίηση ψηφιακών προγραμμάτων μάρκετινγκ  

 

 

Εκπαιδεύτρια

 

Αιμιλία Ορφανίδου


Η κ. Ορφανίδου, κατέχει μακροχρόνια εμπειρία στο χώρο του Marketing, Πωλήσεων και Επικοινωνίας, κατέχοντας διευθυντικές θέσεις σε μεγάλους οργανισμούς. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Αγγλία και κατέχει τους τίτλους ΒΑ στο Management και MBΑ με εξειδίκευση στο Marketing. Εργάστηκε σε γνωστές εταιρείες σε θέσεις Brand Manager, Sales Manager, Marketing Manager, και Business Development Director και τα τελευταία πέντε χρόνια είναι υπεύθυνη υπηρεσιών Marketing της εταιρείας Universal Life. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια της ΑνΑΔ και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

 

 

Πιστοποιητικό κατάρτισης - Μονάδες CPD

 

Όλοι οι συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα θα λάβουν Πιστοποιητικό Κατάρτισης από το American College και θα πιστωθούν με 15 μονάδες Continuing Professional Development (CPD).

 

 

Κόστος Συμμετοχής

 

 Δικαίωμα Συμμετοχής

€360  

 Επιχορήγηση ΑνΑΔ

€255  

 Πληρωτέο ποσό

€105  

 

Η συμμετοχή ανέργων είναι δωρεάν.

 

 

Περιεχόμενο

 

Introduction to digital marketing:

• What is Digital Marketing

Discuss key stages in online development using relevant business models

Discuss how businesses can benefit by adopting a digital marketing strategy

• How can online marketing expand revenues

 

Examining the basic components of a digital marketing strategy:

Familiarizing with the basic terminology of the digital marketing field

Setting up a team of specialists responsible to design and implement a digital marketing plan

• Budgeting for a digital marketing strategy

How to set up feasible targets for a digital marketing strategy

 

Demonstrating the basic digital marketing channels:

Identify the major search engines and their importance 

• What is Search Engine Optimization (SEO) and how it can be utilized 

Designing a website to meet the optimization criteria of the major search engines

Targeted content marketing and keyword selection techniques

What is inbound and outbound marketing and how can be used 

Creating synergies and newswires to promote your web business

 

Social Media Marketing:

• Identify the main social media channels 

Optimizing a social media page and its importance for web success

Allowing the audience to be part of the decision making

Co-working and crowd sourcing (case studies of Coca-Cola and Mini)

 

Paid traffic marketing

• Identify the main advertising techniques

Getting to know the basics of contextual advertising (adwords, PPC campaigns, Keyword planner, etc.)

• Budgeting for paid traffic marketing

 

App markets and technology

What is an application and how can be used to promote a business

• Operating systems and app creation

• Mobile and tablet friendly marketing campaigns

• Apps and business promotions

 

Email marketing

• The role of email marketing 

• How to construct and expand an email list

• How not to become spammed and annoying

 

Application of a digital marketing strategy and web success pursuing:

• Applying a designed digital marketing plan

Web tools to monitor your digital marketing strategy

• Budget revising and strategy restructuring

 

 

Δηλώσεις συμμετοχής

 

Παρακαλώ όπως συμπληρώσετε και αποστείλετε μία από τις πιο κάτω αιτήσεις στο email seminars@ac.ac.cy ή φαξ στο 22368001 μέχρι την Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021:

 

  • Αίτηση Εργοδότη για Συμμετοχή Εργοδοτούμενων σε Σεμινάριο (αν ο αιτητής είναι ο εργοδότης) ή
  • Αίτηση για Συμμετοχή σε Σεμινάριο (αν ο αιτητής δεν υποβάλλει αίτηση μέσω του εργοδότη ή είναι άνεργος).

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κ. Άντρεα Λεβέντη στο τηλέφωνο 22368015 ή στο email seminars@ac.ac.cy.

 

 



Download our bulletin

Erasmus+ Program

eShop

Login   
Lost your password? - Not registered?
facebook instagram twitter youtube linkedin

Physical Address: 3 Omirou Avenue, 1097 Nicosia, Cyprus | Mailing Address: P.O. Box 22425, 1521 Nicosia, Cyprus  
Tel: +357 22368000  |  Fax: +357 22368001  |  Email: info@ac.ac.cy

© Copyright 2021 American College. All Rights Reserved  |  Terms and Conditions