Print SmallNormalLarge EnglishGreek

Successful Digital Marketing Strategy for your Business

 

 

social media cyprus

 

Ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής

 

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη απο 5 Οκτωβρίου μέχρι 2 Νοεμβρίου 2021 

 

18:15 μέχρι 21:00*

 

*συμπεριλαμβάνεται 1 διάλειμμα με καφέ/τσάι

 

 

Διάρκεια κατάρτισης

 

20 ώρες

 

 

Γλώσσα διδασκαλίας

 

Ελληνική

 

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

American College, Λεωφ. Ομήρου 3, 1097 Λευκωσία

 

 

Σε ποιούς απευθύνεται

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε διευθυντικά στελέχη, στελέχη μάρκετινγκ, στελέχη πωλήσεων, στελέχη δημοσίων σχέσεων, στελέχη που ασχολούνται με την διαχείριση εταιρικών ιστοσελίδων.

 

 

Στόχοι

 

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

 

1. Αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές του Digital Marketing και των Social Media

2. Αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ του παραδοσιακού και του Digital Marketing

3. Αναγνωρίζουν τα οφέλη που πιθανόν να προκύψουν για την εταιρεία τους από την εφαρμογή μίας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής digital marketing 

4. Εφαρμόζουν τις βασικές αρχές σχεδιασμού μίας στρατηγικής   digital marketing

5. Σχεδιάζουν και εφαρμόζουν την στρατηγική του digital marketing με τις ανάγκες της δικής τους επιχείρησης

6. Αναπτύσσουν ένα καλά δομημένο προϋπολογισμό για την εξασφάλιση θετικών αποτελεσμάτων

7. Επιλέγουν τα βασικά ψηφιακά κανάλια (digital channels)

8. Παρακολουθούν την εφαρμογή της στρατηγικής και να μπορούν να προβαίνουν στις αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις

9. Αξιολογούν τα αποτελέσματα της εφαρμογής της στρατηγικής τους

10. Υιοθετούν μια σφαιρική και ολιστική αντίληψη για υλοποίηση ψηφιακών προγραμμάτων μάρκετινγκ  

 

 

Εκπαιδεύτρια

 

Αιμιλία Ορφανίδου


Η κ. Ορφανίδου, κατέχει μακροχρόνια εμπειρία στο χώρο του Marketing, Πωλήσεων και Επικοινωνίας, κατέχοντας διευθυντικές θέσεις σε μεγάλους οργανισμούς. Σπούδασε στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Αγγλία και κατέχει τους τίτλους ΒΑ στο Management και MBΑ με εξειδίκευση στο Marketing. Εργάστηκε σε γνωστές εταιρείες σε θέσεις Brand Manager, Sales Manager, Marketing Manager, και Business Development Director και τα τελευταία πέντε χρόνια είναι υπεύθυνη υπηρεσιών Marketing της εταιρείας Universal Life. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια της ΑνΑΔ και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

 

 

Πιστοποιητικό κατάρτισης - Μονάδες CPD

 

Όλοι οι συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα θα λάβουν Πιστοποιητικό Κατάρτισης από το American College και θα πιστωθούν με 20 μονάδες Continuing Professional Development (CPD).

 

 

Κόστος Συμμετοχής

 

 Δικαίωμα Συμμετοχής

€340  

 Επιχορήγηση ΑνΑΔ

€240  

 Πληρωτέο ποσό

€100  

 

Η συμμετοχή ανέργων είναι δωρεάν.

 

 

Περιεχόμενο

 

Introduction to digital marketing:

 

 

• What is Digital Marketing

 

The benefit by adopting a digital marketing strategy

 

The Elements of a Complete Digital Marketing Strategy

 

• Create a tailored Digital Marketing Strategy and a Digital Marketing Plan 

 

 

Website, Organic Traffic and SEO:

 

• What makes a great website?

 

• Search Engine Optimization (SEO) 

 

 

Social Media Strategy Activation:

 

Analyze the current Social Media Environment

 

• Analyze how to create our Social Media Strategy

 

• Select which social networks are right for our business

 

Create and manage your Social Media Business pages. 

 

• Social Media Manual and Conversation Calendar

 

• Crisis Management

 

• Social Media Strategy (Facebook, Instagram, Tik Tok, Snapchat, LinkedIn)

 

 

Advertising on Social Media

 

How to advertise on Facebook, Instagram and LinkedIn

 

• How to set SMART Campaign Objectives

 

How to create campaigns, adgroups and ads 

 

• Performance Optimization

 

 

Influencer Marketing

 

• What is Influencer Marketing 

 

• Create an Influencer marketing campaign

 

• Dos and Donts in Influencer Marketing

 

 

Email Marketing

 

The role of email marketing in a digital marketing plan

 

Contact Management and Segmentation Strategy

 

• Sending the Right Email

 

Analyzing Email deliverability and performance

 

• Creating Leads through email marketing

 

• Case study analysis

 

 

Paid Advertising

 

 Types of Paid Advertising

 

Which types of advertising are right for our business

 

 Advertising on Google Adwords

 

Describe how we create an adwords account

 

Analyze how we create a strategy on Adwords

 

• Search Advertising, Keywords, Evaluating and Optimizing, Remarketing, Conversion Tracking

 

 

Putting it all together 

 

• Applying a designed digital marketing plan

 

• Evaluation and Optimization 

 

• Budget revising and strategy restructuring

 

Analyse how webtools can help us apply our strategy

 

Δηλώσεις συμμετοχής

 

Παρακαλώ όπως συμπληρώσετε και αποστείλετε μία από τις πιο κάτω αιτήσεις στο email seminars@ac.ac.cy ή φαξ στο 22368001 μέχρι την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021:

 

  • Αίτηση Εργοδότη για Συμμετοχή Εργοδοτούμενων σε Σεμινάριο (αν ο αιτητής είναι ο εργοδότης) ή
  • Αίτηση για Συμμετοχή σε Σεμινάριο (αν ο αιτητής δεν υποβάλλει αίτηση μέσω του εργοδότη ή είναι άνεργος).

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κ. Άντρεα Λεβέντη στο τηλέφωνο 22368015 ή στο email seminars@ac.ac.cy.

 

 



Download our bulletin

Erasmus+ Program

eShop

Login   
Lost your password? - Not registered?
facebook instagram twitter youtube linkedin

Physical Address: 3 Omirou Avenue, 1097 Nicosia, Cyprus | Mailing Address: P.O. Box 22425, 1521 Nicosia, Cyprus  
Tel: +357 22368000  |  Fax: +357 22368001  |  Email: info@ac.ac.cy

© Copyright 2021 American College. All Rights Reserved  |  Terms and Conditions